donderdag 20 maart 2008

Opknappen Kammet 1 April-grap?

Innovatief! Dat was mijn eerste reactie toen ik hoorde van de Peuters’ audiovisueel verslag op zijn weblog. Alle lof weer voor z’n lef.
Toch stonden de nekharen meteen al overeind bij het introductiemuziekje; dat kon echt niet!!!!! Maar toen het decor… met een vlag op de achtergrond…. alsof ik naar een boodschap keek van een anarchistische terroristengroep! Helemaal om te huilen waren die narcissen: deze waren van Janmaat en door Erik van Muiswinkel zelfs ooit gepersifleerd.
Al starende naar een beeldscherm schuin naast de camera dreunde de wethouder een tekst op over bermvullingen of iets dergelijks: uit het hoofd leren of een autocue ergens vandaan halen, had hem nog enigszins kunnen redden.
Maar vooral het voorlezen ontsteeg het Dickie Dick-niveau geen enkele keer; was het maar Jip en Janneke! Het kan dus niet anders dan een 1-aprilgrap zijn! Maar dat over het opknappen van de Kammetweg dan ook?
Ja, meneer Bas, daar stonden we inderdaad van te kijken. We zijn er zelfs maar even bij gaan zitten, dat vindt u vast niet erg.
Vooral doorgaan met uw weblog en nooit meer van die onzin.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Nee geen grap; zo naturel is die man echt... het is zielig..het is verschrikkelijk... ruikt naar spruitjes... het is gemeente woudrichem; guusje ter horst aub plaats deze gemeente onder curatele, ze worden gek in het gemeentehuis!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anoniem zei

Nou, ik heb er naar gekeken en ik vond dat zijn boodschap zinnig was. De verpakking vind ik dan van wat minder belang.